Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову Пошту.Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар.Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних службПовернення коштів здійснюється протягом 14-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець.
З усіх питань ви можете звернутися за номером який вказані в контактах компанії
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватися таких умов:
Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно зателефонувати за номером +38 066 705 20 32 і повідомити про намір повернути оплачений товар.
Адреса для повернення: м. Черкаси, Нова пошта №6, вулиця Нижня Горова, 44, ФОП Колесник Михайло Віталійович (ЄДРПОУ 3569712298)
Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів):
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +38 066 705 20 32 і повідомте про намір повернути оплачений товар.
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовився від товару в поштовому відділенні, то вартість доставки оплачуємо ми.
Терміни повернення коштів за повернення товару:
Законом «Про захист прав споживачів» непердабчено повернення або обмін цифрових товарів.