Обмін та повернення

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:

  • товар не був у вживанні і не має слідів носіння/використання - подряпин, сколів, потертостей тощо.
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  • Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі

Процедура повернення товару Належної якості:

  • Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар.
  • Надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги.
  • повідомте № декларації відправленої посилки та надішліть у Viber, Telegram або на email реквізити для повернення вартості товару.
  • після отримання та перевірки товару на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом чотирнадцяти робочих днів.

Процедура повернення товару неналежної якості:

  • Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар
  • повідомте № декларації відправленої посилки та надішліть у Viber або Telegram реквізити для повернення вартості товару
  • після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  • Всі послуги перевізників або комісії на переказ грошей сплачуємо ми.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову Пошту.
Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб
Повернення коштів здійснюється протягом 14-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номером який вказані в контактах компанії

Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватися таких умов:

  • товар не був у використанні і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості.

Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно зателефонувати за номером +38 066 705 20 32 і повідомити про намір повернути оплачений товар.

  • надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
  • повідомте № декларації відправленої посилки та надішліть у Viber або Telegram реквізити для повернення вартості товару
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або висилаємо інший товар протягом 14 робочих днів.

Адреса для повернення: м. Черкаси, Нова пошта №6, вулиця Нижня Горова, 44, ФОП Колесник Михайло Віталійович (ЄДРПОУ 3569712298)

Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів):

Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +38 066 705 20 32 і повідомте про намір повернути оплачений товар.

  • відправте нам товар перевізником;
  • повідомте № декларації відправленої посилки та надішліть у Viber або Telegram реквізити для повернення вартості товару
  • після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або висилаємо інший товар.

Адреса для повернення: м. Черкаси, Нова пошта №6, вулиця Нижня Горова, 44, ФОП Колесник Михайло Віталійович (ЄДРПОУ 3569712298)

Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.

Якщо покупець відмовився від товару в поштовому відділенні, то вартість доставки оплачуємо ми.

Терміни повернення коштів за повернення товару:

  • Термін повернення грошей при поверненні через відділення Нової Пошти становить 14 днів з моменту надходження товару на склад**.
  • ** За умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару та додані всі документи

Умови повернення або обміну цифрових товарів (коди активації, електронні ключі)

Законом «Про захист прав споживачів» непердабчено повернення або обмін цифрових товарів.